четверг, 31 марта 2011 г.

ფეხბურთელი ანტონ ჰიუზენი: „თუ ქამინ–აუთის პრობლემა გაქვთ, შეგიძლიათ დამირეკოთ“

შვედმა ფეხბურთელმა ანტონ ჰიუზენმა, რომელმაც საკუთარი ორიენტაციის შესახებ ახლახანს განაცხადა საჯაროდ, თქვა, რომ სხვა სპორტსმენებს, რომლებიც იძულებულნი არიან „კარადაში დაიმალონ“, შეუძლიატ დაურეკონ მას და მისგან მხარდაჭერა მიიღონ.



უმაღლესი ლიგის ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ქამინ–აუთი გაიკეთა, ბრიტანული პრემიერ–ლიგის მოთამაშე ჯასტინ ფაშანუ იყო, რომელმაც ვერ გაუძლო შევიწროებას და დაცინვას და 1998 წელს თავი მოიკლა. მაგრამ ახლა დრო შეიცვალა, – დარწმუნებულია ჰიუზენი, თუმცა მას ესმის, რომ ფეხბურთელისთვის ქამინ–აუთი არც ისეთი მარტივია.

The Guardian–ისთვის მიცემულ ინტერვიუში 20 წლის სპორტსმენმა განაცხადა, რომ საკუთარ თავს მისაბაძ მაგალითად არ მიიჩნევს, თუმცა სურს რომ დაეხმაროს სხვა ადამიანებს საკუთარი სექსუალობის პრობლემების მოგვარებაში. „იმაში, რომ მე გეი ვარ, განსაკუთრებული არაფერია. ადამიანები მეუბნებიან, რომ ახლა ცნობილი გავხდი, მაგრამ ეს ასე არ უნდა ხდებოდეს. თუმცა თუ ჩემი საქციელი სხვა ადამიანებს დაეხმარება, მზად ვარ, რომ ამისთვის ყველაფერი გავაკეთო. თუ ვინმეს ქამინ–აუთი სურს და ეშინია, შეუძლია დამირეკოს“.

ფეხბურთელის თქმით, იგი მოხარულია მთელი იმ რეაქციის, რომელიც მის ქმედებას მოჰყვა და რომელიც მთლიანად პოზიტიური იყო. ანტონი ამბობს, რომ მხოლოდ ერთი შეურაცხმყოფელი წერილი მიიღო თავისი თაყვანისმცემლისგან. „გასულ კვირას მატარებლით ვმგზავრობდი და ერთმა გოგონამ მითხრა: „შენ ეს სამყარო უკეთესი გახადე და მადლობა რომ ეს ყველასთვის გააკეთე“. მე განსაკუთრებული არაფერი გამიკეთებია, მაგრამ თუ დავფიქრდებით, ამაში რაღაც მაინც არის. მართალია უმაღლეს ლიგაში არ ვთამაშობ, მაგრამ მე კვლავინდებურად მინდა, რომ ვითამაში ამ ლიგაში. და ჯერჯერობით მე ერთადერთი მოქმედი ფეხბურთელი ვარ, რომელმაც ქამინთ–აუთი გაიკეთა. რა თქმა უნდა, ეს მოვლენაა“.

ჰიუზენი ამტკიცებს, რომ მისმა თანაგუნდელებმა მისი ქამინ–აუთი დადებითად მიიღეს, ხოლო ის, რომ გასახდელში მის მიმართ არასაწყენად ხუმრობდნენ, მისთვის ეს პრობლემა არ არის. „ყველამ დადებითად მიიღო და რა მნიშვნელობა აქვს ხუმრობას გეებზე? მე თვითონაც მიყვარს ასეთი ხუმრობები“.

სხვა სტატიები ამ თემაზე:

Комментариев нет:

Отправить комментарий